کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Predix؛ پیش‌بینی دقیق زمان باقی تا اتمام شارژ باطری

predix-tweak

یکی از رده‌هایی که در سیدیا توییک‌های مختلفی در خصوص آن منتشر شده است ابزارهایی برای نمایش اطلاعات بیشتر در مورد باطری دستگاه است. Predix نیز از نظر کارکرد در همین رده قرار می‌گیرد و با باطری دستگاهتان سر و کار دارد. ولی قابلیتی که به همراه می‌آورد در برخی مواقع چنان کاربردی می‌شود که ارزش توجه و پرداختن دارد.

Predix پس از نصب‌شدن بر روی آی‌اواس ۷ یا ۸ جیلبریک‌شده‌ی دستگاهتان یک نمای گرافیکی جدید برای نمایش اطلاعات باطری به ارمغان می‌آورد. در داخل این پنجره درصد شارژ باقی‌مانده‌ی دستگاه به همراه مدت زمانی که آن میزان شارژ می‌تواند دستگاه را سرپا نگه دارد نشان داده می‌شود. زمانی که میزان شارژ دستگاه زیاد باشد در بیشتر اوقات برایتان بین ۳ ساعت و ۴ ساعت چندان تفاوتی وجود ندارد. اما به موازات این که میزان شارژ پایین‌تر آمده و حفظ باطری اهمیت می‌یابد، این زمان نشان‌داده‌شده نیز اهمیت خود را نشان می‌دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ عملکرد اصلی توییک نمایش اطلاعات مذکور است، اما از بخش تنظیمات آن می‌توان این تجربه را بهتر نیز کرد. بدین منظور امکاناتی نظیر تغییر پس‌زمینه‌ی پنجره‌ی نمایش وضعیت باطری و رنگ لیبل‌های حاوی اطلاعات در اختیارتان گذاشته می‌شود.

predix-tweak-2

Predix برای نمایان‌شدن بر روی صفحه از اکشن‌های Activator استفاده می‌کند. بنابراین پس از نصب آن نیاز است که به بخش تنظیمات رفته و برای اکشن دلخواه خود نمایش پنجره‌ی حاوی وضعیت باطری دستگاه را تعریف کنید.

برای آن که کارکرد بهتری از توییک را تجربه کنید، می‌توانید پیغام عمر باقی‌مانده از باطری را برای نمایش خودکار در زمان‌هایی که سطح شارژ باطری به به ۵ یا ۱۰ می‌رسد تعریف کنید. برای این کار پس از بازکردن بخش تنظیمات توییک Activator، از گوشه‌ی صفحه گزینه‌ی More را انتخاب کرده و از طریق گزینه‌ی Battery Drains درصدهای مورد نظر خود را وارد کنید. سپس می‌توانید کارکردهای مورد نظر را به آن اکشن‌ها (که در اینجا نمایش پنجره‌ی اطلاعات Predix است) اختصاص دهید.

در صورتی که به عملکرد Predix علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید با صرف ۱.۴۹ دلار نسخه‌ی اصل آن را از سورس بیگ‌باس دریافت کنید. این توییک با آی‌اواس ۷ و ۸ سازگار است. در صورتی که امکان خرید برایتان مهیا نیست می‌توانید پیگیر عرضه‌ی نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن در سورس‌هایی نظیر http://repo.hackyouriphone.org باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24046 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/09/18 تعداد مشاهده: 1829
سافت گذر